توزیع سبدهای غذایی لبیکی به رزمایش کمک مومنانه 

توزیع سبدهای غذایی لبیکی به رزمایش کمک مومنانه 

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
حسین زارع گفت: در راستای لبیک به رزمایش کمک مومنانه با همکاری و مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم علیه السلام طی ۲ مرحله ۳۰ سبد غذایی هر یک به ارزش قریب ۱۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان محله توزیع شد.

«حسین زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای لبیک به رزمایش کمک مومنانه با همکاری و مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم علیه السلام طی ۲ مرحله ۳۰ سبد غذایی هر یک به ارزش قریب ۱۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان محله توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: همچنین به منظور اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان، ۲۰۰ پرس غذای گرم هم زمان با شب های قدر توزیع شد.

وی با اشاره به فعالیت های کانون در ایام کرونایی عنوان کرد: در ایام کرونایی طی ۲ مرحله ۲ راس گوسفند نذری به نیت سلامتی امام زمان (عج) و دفع بلای کرونا ذبح شده و گوشت های نذری نیز بین ۱۰۰ خانوار نیازمند محله توزیع شد.

زارع ابراز کرد: با شیوع کرونا و تعطیلی مسجد و در راستای اجرای طرح ملی راهکار سعی کردیم فعالیت های کانون را از طریق مجازی دنبال کنیم و به همین منظور اقدام به راه اندازی گروه مجازی در واتس آپ کردیم و اعضای کانون و اهالی محله را در این گروه عضو کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی اضافه کرد: به منظور آگاه سازی اعضای کانون و اهالی روستا، آنها را با راه های پیشگیری از انتقال ویروس کرونا آشنا کردیم.

وی اظهار کرد: همچنین به منظور حفظ سلامت مردم با کمک خیرین طی ۲ مرحله ماسک و دستکش در بین اهالی روستا توزیع شده و ۲ مرحله نیز با مشارکت اعضای کانون فضای مسجد و روستا ضدعفونی شد.

زارع بیان کرد: مراسم شب های قدر و نماز عید سعید فطر را با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار کردیم و در همین راستا به اهالی روستا تاکید کردیم که مهر نماز، سجاده و کتاب دعا بهمراه داشته باشند و قبل از ورود آنها به مسجد، فضای داخلی و بیرونی مسجد را ضدعفونی کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی عنوان کرد: در روز عید فطر نیز فطریه ها جمع آوری و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: با توجه به اهمیت بزرگداشت روز قدس و سالروز ارتحال امام خمینی  (ره) علاوه بر انتشار مطالبی مرتبط با این مناسبت ها در فضای مجازی، از طریق بلندگوهای مسجد نیز بیانات رهبری در روز قدس و ارتحال امام راحل پخش شد.

پایان پیام/ 586